zaterdag 29 juni 2019

We leven mee!

Pfff..wat is het heet in nl.... 
met een boek bij de ventilator is uit te houden, zegt Mirjam...
Petra en Marcel zijn afgeknapt in Eindhoven... die zijn weer naar Zeeland... soms zijn je kinderen verstandiger dan je denkt! Daar komen we de laatste jaren steeds meer achter.. raad geven heeft geen zin..ze doen toch wat ze willen. Gelukkig maar! Nu nog zelf aan de slag en afleren dat ze ons, wat dit betreft , echt al jaren niet meer nodig hebben.  






De dagen en nachten zijn lang en licht




Hier is het fijn weer... hoewel het vandaag ook warm is. 24 graden... maar met een zwak windje vanaf het meer is dit het weer wat ik best 300 dagen per jaar wil..maar  die donkere wolken duiden vast op een flinke onweersbui... 




Martin kijkt voetbal.die zit binnen.... .ik hoor steeds dat ene Lieke Martens meedoet zijn er ook nog anderen? . De Zweden zijn echt fan van haar..  want ik hoor geen enkele Italliaanse naam. ..nog steeds 0-0 geloof ik..
O,  en ook ene  van der Sanden doet mee..de reclame begint.Het is daar ook heet zo te horen..  Misschien komt Martin dan ook nog even even buiten zitten? Hebben we straks nog electriciteit.. ? want er dreigt een onweersbui! 
N dan gaat het met de electriciteit en wifi vaak fout hier.... vorige week is ons Apple tv nog verbrand.. 





Gister de hele dag op pad... we reden wel 500 km en zouden ergens ksmperen... maar met deze lichte dagen zijn w gewoon naar huis gereden. 
De rest  hoor je morgen wel... want eerst wil ik nog een dagje oefenen op de super rolstoel, die we gekocht hebben. 
Want een foto van mij op dat ding wil ik niet hier op... zo"'n bang gezicht. De spanning zie je in m'n lijf..maar morgen is dat vast beter.