vrijdag 18 april 2014

The Passion



Martin is vanmorgen vroeg vertrokken... Naar de Mattheus passion. Gelukkig regende het niet op het moment dat hij in de rij zou moeten staan. Hij komt vast enthousiast terug. En dan aan het werk... De gang staat al vol. Ik weet niet meer wat er in al die tassen zit...of Frankrijk geen winkels heeft...
Maar wat er nu nog in de koelkast staat gaat ook mee natuurlijk. En daar zit altijd meer in dan ik bedenk...waarom toch 3 flesjes vloeibare margarine?
Zo is het voor ons allebei een nuttige goede vrijdag. Omdat ik even wil zitten zoek ik in een boek het grote schilderij van da Vinci op. Maar dat etentje werd de donderdag voor pasen gehouden. Toch nog maar een keer naar Milaan....
"Het Laatste Avondmaal
Leonardo da Vinci
Het Laatste Avondmaal is een fresco geschilderd door Leonardo da Vinci in opdracht van hertog Ludovico Sforza in de refter van het Santa Maria delle Grazie, een dominicaner klooster in Milaan. Wikipedia. "

En o ja....ik wil ook even de paashazen van vriendin Rietje van Slagmaat delen. De lange vriendschap heeft nooit het zelf werken met lapjes geactiveerd. Maar je ziet het.ik ben wel trots op haar dat ze dit in verloren uurtjes in elkaar fabriekt....









Location:Heusden