zondag 19 juni 2022

Wat dom…

Gister in de hitte hier aangekomen maar omdat er regen verwacht werd, werd het luifeltje opgezet. Blijven de stoelen droog… 
Maar het onweer en de wind werden zo fel dat de luifel eraf moest. 
Stokken en haringen laten staan, luifel opgevouwen in de auto. 
Prima.. genieten van de afkoeling ! 

Vanmorgen na het douchen val ik over een haring… tja.. ik hoor me jarenlang trgen de kinderen roepen : denk om de haringen 



Één medekampeerder ziet het en helpt met Martin me weer omhoog te krijgen.. 
Au…. Knie verdraaid en andere voet gekneusd… 

Aan één voet iets hebben.. aan 2 ronduit lastig 
Zal wel weer overgaan.. nu is me maar de wc krijgen een lach film.. 2 ouwetjes die samen aansturen…
En arme Martin.. die moet nu alles alleen doen! 
De paracetamol firma vaart er wel bij.. 

Een filmpje van hoe we het doen zullen we jullie besparen.