donderdag 21 juni 2018

Bezoek

Onze oude buurvrouw is een paar dagen op bezoek...als ik om 4 uur even naar de wc moet, weet ik dat zij al bijna op weg is naar het vliegveld... want ja..daar moet je op tijd zijn....

Ik vertrek woensdagmorgen om 7.15 uur uit Eindhoven en ben om 9.15 uur in Stockholm, daar neem ik de metro naar het station en vertrek om10.59 uur uit Stockholm en kom aan in Karlstad om 13.29 uur.mik heb toch de trein genomen omdat ik dan veel vroeger in Karlstad was!!!



Natuurlijk zijn wij er ruim op tijd... .zelfs nog wat noodzakelijke boodschappen gedaan.

De trein is ook precies op tijd.. 0mdat we dachten een uitgehongerd iemand op te halen hadden we al van te boren afgesproken even een middag te eten. In het winkelcentrum krijg je als bejaarden korting...we hoeven er tegenwoordig niet meer om te vragen

Björnbyn is vertrouwd, maar er is veel veranderd..De avond hebben we nodig om bij te kletsen. 

Vandaag eerst Sanne feliciteren natuurlijk.. Sefa kijkt mee en bemoeit er zich tegenwoordig ook mee.. Oma..zegt hij verbaasd.. nee..dat klopt niet.dat is Petra immers! Nee..dat is toch mijn oma.zegt Sanne

Als hij ons samen ziet weet hij het natuurlijk weer.. . Denken we dan maar.... ach..dat komt in oktober wel weer. 

en dan samen  een dagje weg. Want zo'n huisje hier is leuk, maar eruit op z'n tijd ook.. Gezellig weer uit eten en een ommetje... 

De elanden laten zich niet zien helaas ..te  koud.... 

 En dan morgen.. midsommerfeest... 11 graden! En regen..

Gelukkig hebben we hier truien genoeg. En 7 paraplu's om onduidelijke redenen..moet genoeg zijn!