vrijdag 2 april 2021

Een heel goede vrijdag

Het is goede vrijdag... 

Nou..ik wel.... ik mag naar de vaccinatie locatie... 
,
Even voor 3 sta ik voor de deur.. ik moet om  3.10 naar binnen. Maar er zijn niet veel mensen..
 met m'n scootmobieltje tuf ik zo door.. met een papier waar ik ik zeg dat ik gezond ben, een kladje met medicijnen, 
Even bij de arts langs en voor ik het weet zit de prik erin. 
Heerlijk... het bewijs van toegang tot een wereld zonder covid. 
Martin mag over 2 weken voor nr 2, mijn 2e prik gaat er op 6 mei in. .. op naar een festival... 
of nee.toch eerst maar naar een museum, de bib of het buitenland...


Het kwartiertje wachten wordt iets langer..ik heb het boek van Marieke Lucas Rijneveld bij me

Het is boeiend..leuk geschreven... een aanrader. Ik vergeet de tijd. Als ik een hoofdstuk verder ben zie ik allerlei andere mensen
 om me heen... Ik ga toch eerst de kou maar in. thuis lees ik wel verder! 
Eerst even bij de markt langs..lekkere dingen halen om de injectie te vieren.

Zondag is het pasen!