dinsdag 11 december 2012

Het orgel , een uitstapje voor Martin.

Er zijn dingen die we liever niet samen doen. Vooral niet als het om orgels gaat. Onze gereformeerde afkomst heeft er aan bijgedragen: Martin kon achter het orgel kruipen en muziek maken en zo de dogmatiek van de kerkdienst ontlopen, ik liep er liever voor weg.. Gevolg dat Martin van orgelmuziek houdt en ik het meestal afschuwelijk vind en 1000 x liever iets anders doe.
Daarom ging ik ook maar niet mee naar het orgelpark in Amsterdam . ..tja...wat was het..de opening..een demonstratie..de sluiting... Nou ja, iets met orgels, dus. Martin vond het erg de moeite waard. Ik heb eigenlijk niet eens gevraagd wat precies.
Jammer vond ik wel dat ik daardoor het mooie treinritje mis liep. . Maar ja.. het was voor ons allebei veel beter dat Martin dit met Han deed.









Location: Amsterdam