zaterdag 12 januari 2013

Eindelijk zon

Het is gelukkig al weer vroeger licht, om half 9 in de ochtend kan de lamp in de woonkamer al weer uit,
zeker nu het grauwe weer weer even voorbij is. Al 2 dagen schijnt de zon de woonkamer in. Buiten is het winters koud, echt heerlijk helder weer. Het vriest een beetje, wel jammer voor de madeliefjes die deze hele week al staan te bloeien in het gras tegenover op ons schouwburg veldje. Benieuwd eigenlijk of ze dit overleven. Waarom weet ik dit eigenlijk niet? Waarom vraag ik me dit nu pas af? Heb dit ondertussen al zoveel jaren moeten zien..het was me gewoon nooit opgevallen. Ach.. Zo word je ook als je bijna 70 wordt toch nog wijzer.
Verder lekker bezig met computerfoto's. We worden steeds handiger, zeker sinds we een lesje gevolgd hebben. Ook met muziek. Het ene uur op de tv iets gehoord, een uurtje later klinkt de muziek door de huiskamer. Dadelijk met een fijn boek even die plaat afluisteren, gewoon via het I Padje. Lukt zelfs mij. Dan vind ik muziek wèl leuk.met een boek erbij...













Location:Eindhoven